۵ پاسخ

۱۴ روز از دریافت وام باید بگذره، نه تسویه

چرا ویپاد به من تسهیلات رو‌نمیده اصلا

آره دیگه اینجوری ۱۴روز بعد تسویه وام بعدی واست فعال میشه

خوبی میگم من ۷ تومن رو برام باز نمیکنه میگه با بهبود وضعیت مالی میتونی یعنی چی

آره بعداز ۱۴ روز میتونی دوباره بگیری

سوال های مرتبط

مامان یونا کوچولو مامان یونا کوچولو ۲ سالگی