کتوتیفن چندسی سی باید بدم ۱۴ کیلوپسرم

۵ پاسخ

مامان یونا من میگم بچت تول شده....بخدا بچه منم یکماه ابریزش داشت بعد چرکی شد با دوتا شیشه انتی بیوتیکم خوب نشد اخر ب تب افتاد یکی دوروز اول تبش قطع میسد ولی از روز سوم تبش خییلی سخت پایین می اومد ابریزششم شدیدتر شده بود....بردمش تولگیر دیدم تو گلوش یه تیکه خیاره بعد از فرداییش تبش قطع شد ابریزشش هم روز ب روز کمتر شد با اینکه انتی بیوتیکم ندادم از فرداییش..‌‌اگه دیدی بچت خدانکرده ب تب افتاد پیش یه تولگیر ببرش

همین امروز بردم گفت ۳ونیم سیسی

خوب نشد یونا؟؟

من امروز پسرم بردم دکتر کتوتیفن داد گف هر ۱۲ساعت ۳سی سی
۱۳کیلو هس پسرم

والا من دونیم سی سی میدم

سوال های مرتبط