کمر درد و درد خفیف پریودی تو هفته من طبیعیه؟

۲ پاسخ

اگه لک بینی نداری طبیعیه، منم داشتم
من تا ۳ ماهگی گاهی وقتا داشتم الانم سرپا زیاد وایسم یا زیادی بشینم کمر و دلم درد میگیره اما دیگه نه حالت پریودی
حالت پریودی و ۳ ماه اول داشتم

لکه بینی نداری؟؟
اگه لکه بینی نداری طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته یازدهم بارداری
مامان نخودی مامان نخودی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان fateme مامان fateme هفته بیست‌وسوم بارداری