خانما درد پریودی خفیف تو هفته من طبیعیه؟کیا اینطورن؟

۳ پاسخ

فکر کنم باید شیاف استفاده کنی یه وقت دکتر بگیر.سونو قلب رفتی؟

آره فک کنم ولی باید استراحت مطلق باشی زیاد کار نکنی

اره کاملا طبیعیه اصلا استرس نگیر منم همینطوری بودم الان ک رفتم تو ده هفته کلا قطع شده

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته یازدهم بارداری
مامان مامان نی نی👼🤍 مامان مامان نی نی👼🤍 هفته نوزدهم بارداری
مامان fateme مامان fateme هفته بیست‌وسوم بارداری