۸ پاسخ

نگران نباشین
اینا بخاطر هفته های اول هست از ۱۶هفته به بعد‌اوکی میشین و‌دوس‌دارین همه چیزارو‌بخورین

منم فقط برا بچه میترسم خودم بدرک ک نمیتونم آبم بخورم بالامیارم

وزنشون از شما چقدر الان

منم اصلا نمیتونم غذا بخورم

منم اینجورم

عزیزم الان اصلا بچه وزن نمیگیره، ماه های آخر برای وزن گیریه نگران نباش

منم همینجورم و مث شما نگران بچم☹️

منم همینجوریم هیچی نمیتونم بخورم از همه چی بدم میاد

سوال های مرتبط

مامان آرسام کوچولو💙 مامان آرسام کوچولو💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها💙🙋‍♂️ مامان دوقلوها💙🙋‍♂️ ۸ ماهگی