۳ پاسخ

بخدا منم همینطورم.کلافه شدم.حالت تهوع دارم و دائم گشنه.نخورم اذیت میشم.بخورمم اذیت میشم.

شربت ادی ژل مجازه بخر بعدغذا بخور منو دعا میکنی

سیب بخور عزیزم‌ یه ربع ساعت بعدش غذا بخور

سوال های مرتبط

مامان شاهان🍒 مامان شاهان🍒 روزهای ابتدایی تولد