سلام خانوما علائم بارداری چیه

۳ پاسخ

من پریودم عقب افتاد و به شدت نفخ کرده بودم در حال ترکیدن بودم

من از یه هفته قبل بارداری ویار گرفته بودم . بعدش حالتهای پریود داشتم ولی نمیشدم سینه هام دردناک شده بود.

من ک اصلا ناخواسته بود
فکرشم نمیکردم پریودیم عقب افتاد چندروز از قبلش فقط کمردرد داشتم و سردرد تست زدم مثبت شد حالت تهوعم اومد 🫠😂

سوال های مرتبط

نیلوفر نیلوفر قصد بارداری
مامان کارن مامان کارن هفته هجدهم بارداری
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا ۳ ماهگی
مامان دونه برف❄️🌹 مامان دونه برف❄️🌹 هفته دهم بارداری
مامان رادین 👼💙 مامان رادین 👼💙 ۲ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها قصد بارداری
مامان یلدیزسو مامان یلدیزسو قصد بارداری