سلام خانوما علائم بارداری چیه

تصویر
۷ پاسخ

میشه خودت از علامت بگی اخ امروز روز موعدم بود ک نشدم ولی الان درد خفیفی کمرم پاهام دارم
و ی گرمی ب بدنم اومده همه جام میسوزه

دفع ادرار زیاد . درد زیر شکم شبیه پریودی ولی خیلییی خیلی کم .
بی اشتهایی .
درد سینه ها و حساس شدن نوک سینه

تهوع دهنت مزه اهن میده
دل درد مث پریودی حس میکنی میخوای پریود بشی نفخ

ب نام خدا هیچ🤣

منم دوز تاخیر پریود دارم نشونه هات چیه؟؟

اسم برنامع

من دل درد داشتم کمی
اشتهام زیاد شده بود

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن هفته هجدهم بارداری
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا ۳ ماهگی
مامان دونه برف❄️🌹 مامان دونه برف❄️🌹 هفته دهم بارداری
مامان رادین 👼💙 مامان رادین 👼💙 ۲ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها قصد بارداری
مامان یلدیزسو مامان یلدیزسو قصد بارداری