۴ پاسخ

منم همینم روی واژنمه

والای دقیقا منم مثل شمام موقع حرکت کردن..موقع که میخام جابجابشم یا توی جام قلت بزنم خیلی خیلی تیرررر می‌کشه نفسم میگیره.وزنمم بالاس

منم همینطور یه احساس بد تو واژنم دارم. انگار واژنم اذیته

یکم زود نیست

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان النا وهانیه مامان النا وهانیه ۹ ماهگی
مامان شاهان🩵🩷 مامان شاهان🩵🩷 قصد بارداری