۵ پاسخ

بخاطر خون رسانی به قلبه
سعی کن به پهلو چپ بخواب تا خون رسانی به قلب خودتو و جنین خوب باشه

منم حس خیلی سنگینی بهم وارد میشه نفسم میگیره بلافاصله به پهلو میخابم

وای من انقدر به پهلو دراز شدم دوتا پهلو هام درد میکنن
به دل میخوابم تنگی نفس میگیرم
طاق باز میخوابم زیر دلم درد میگیره😭😭

وقتی بهت فشار میاد دراز نکش اینجوری
بچه به همه جات فشار میاره دیگه

خو دراز نکش برات بده

سوال های مرتبط