وایییی منم خیلییییی کمرم درد میکرد وقتی میخوابیدم
الان یکم بهتر شدم
اره منم همینجورم بعضی وقتا از درد بیدار میشم
منم همینجوری بودم البته بیشترتا هفته ۱۹الان یکم بهترشدم چون فک کنم فعالیتم بیشترشده پیاده وروی کار کردن نمیذاره بدنم خشک شه ولی سه ماهه اول چون همش میخوابیدم بدنم خشک بود کمرم خیلی درد میکرد
یه کم بعد از بیدار شدن نرمش کن
منم که صبحا بیدار میشم همین حالتی ام !
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.