مامان خیلی دوستت داره دختر نازم🩷
لئای قشنگم🌸

تصویر
۹ پاسخ

درخواست میدی عزیزم💕

من اصلا بدون شلوار و آستین کوتاه نمیبرم چون آفتاب میسوزنه و سریع قرمز میشه پوست شون حساس مگر اینکه خیلی ختم باشه هوا

ای جان ♥️🙂

وای ننه قشنگم 🥺🍓

خدا حفظش کنه عزیزدلم🥰

شما نینیتونو همینجوری می‌برید بیرون?
شلوار نمیپوشونید؟
من میگم چشم میخوره بچم

خدا حفظش کنه واست

خدا حفظش کنه واستون
چ اسم قشنگی داره، لئا یعنی چی؟

سلام ببخشید اسم گوشیت؟

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و مِهرسا مامان ماهلین و مِهرسا ۴ ماهگی
مامان دلارز مامان دلارز ۱ سالگی
مامان سیب سرخ مامان سیب سرخ ۱۳ ماهگی