آویشن یه کم بخورم درحد نصف استکان ضرر داره؟؟

۳ پاسخ

تو هفته شما نصف استکان فک نمیکنم مشکلی باشه

من تو غذاهام پودرش رو میریزم همیشه

لویشن در کل خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان 🩷🧸مرسانا🧸🩷 مامان 🩷🧸مرسانا🧸🩷 ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد