برای تشکیل قلب چنین باید چند هفته باشم

۱۲ پاسخ

خانوما فولیک اسید و ویتامینD رو تا چند هفته باید بخورم؟

من ۶هفته و ۲ روز رفتم

من 6 هفته و 6 روز رفتم زود بود ولی 8 هفته و 4 روز رفتم اوکی بود خدارو شکر

من ۷ هفته دوروز رفتم تشکیل شده بود

من ۷هفته و ۴روز بودم

من شیش هفته چهار روز رفتم قلبش تشکیل شده بود

بستگی به سونوگرافی داره
واژینال زودتر از شکمی مشخص می‌کنه
از شش هفته تا ده هفته وقت هست برای تشکیل قلب

من ۶ هفته و ۱ روز رفتم تشکیل شده بود

من شیش هفته رفتم

سوره یس.شیر

من 7 هفته و 1 روز رفتم

هفت هفته تشکیل شده دیگه

سوال های مرتبط

مامان ایلماه مامان ایلماه هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان علی مامان علی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته نهم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته پانزدهم بارداری
مامان ... مامان ... هفته پانزدهم بارداری
مامان فرشته مامان فرشته هفته دهم بارداری
مامان هِدیِهٔ علی (ع) مامان هِدیِهٔ علی (ع) هفته هفتم بارداری
مامان کوچولوم مامان کوچولوم روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وهفتم بارداری