مامانا هزینه ازمایش گلوکز چقده؟

۱۲ پاسخ

باتکمیلی و تامین رایگان شد

با بیمه ۵۰۰ دادم

بهداشت نوشت برام رایگان بود

بهداشت برو نامه میده رایگانه

۳ هفته پیش من دادم شد ۵۶۰ با بیمه

من ۴۸۰ دادم با بیمه

سیصد و خورده ای

۲۷۰ شد با بیمه تامین اجتماعی

آره ولی فکر کنم همون 200 یا 300 بیشتر نباشه خوب برو مرکز بهداشت من مرکز بهداشت رفتم جوابش از آزمايشگاه زود تر آماده شد

من آزاد رفتم مرکز بهداشت شد 99 تومن اگه بخوای آزمایشگاه غير دولتی بری فکر نکنم بیشتر از 200 یا 300 بشه

فک‌کنم زیاد نباشه یعنی‌زیر 300 هستش

من دادم ۱۱۰۰ ازاد

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی
مامان گــل پسـر👦🏻 مامان گــل پسـر👦🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان والاجان ونداجان مامان والاجان ونداجان ۴ سالگی