لایک کن منم ببینم جانم
من رفتم آزمایشگاه سپهر تو باجک آزمایش گلوکز و ادرار اینا باهم آزاد شد حدود 700
من رفتم بیمارستان زیر صد و پنجاه شد
اگه بیمه داری بیمارستان دولتی رایگانه
برو بهداشت برگه بگیر رایگانه
من امروز رفتم بیمارستان رسول اکرم انجام داده فک کنم ۶۵تومن شد
ازاد برای من شد700
امروز خواهرشوهرم آزمایش داد سیصدتومن شد
من با چکاب تیروئید و خون و ادرار با هم شد ۱ تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.