شربت پلارژین واسه چه سنیه؟

۳ پاسخ

شربت بالای یکسال استفاده میشه

شربتش ممنوع شده...قطرش ولی از ۳ماهگی میشه داد ب بچه ها

برای بچهاست عزیزم شربت سرماخوردگی و ضد سرفه

سوال های مرتبط

مامان لِنا و لیانا مامان لِنا و لیانا ۱۷ ماهگی
مامان حسین و مهدی🥰 مامان حسین و مهدی🥰 ۱ سالگی
مامان 🫧سنجد🫧 مامان 🫧سنجد🫧 ۱۶ ماهگی
مامان شکلات مامان شکلات ۲ سالگی
مامان رادوین👶🏻🫀 مامان رادوین👶🏻🫀 ۲ سالگی