شربت پلارژین برای چیه؟

۴ پاسخ

دوتاش یکیه ،هر شش ساعت دو ونیم‌سیسی

سرماخوردگی وسرفه گرفتگی بینی وآبریزش بینی

سرماخوردگی و سرفه

سرفهه

سوال های مرتبط

مامان حسین و مهدی🥰 مامان حسین و مهدی🥰 ۱ سالگی
مامان مامان فسقلی 👼 مامان مامان فسقلی 👼 روزهای ابتدایی تولد