۸ پاسخ

شکم دردهمیشه طبیعی نیست منم همش میگفتن طبیعیه تااینکه متوجه شدم داخل سونوم. هماتم دارم بعدبرام امپول و شیاف نوشت دردم کلا خوب شد

بله گلم به مرور بهتر میشه

ارههعع

اره عزیزم منم این علایم دارم

بله گلم

منم همینطور بودم شکمم هم انگار دراز نشست رفته باشم و گرفتگی داشت. درد سینه ام خوب شد ولی شکمم هنوز گرفته اس

من هنوز سینه درد دارم
خیلیم اذیتم میکنه مخصوصا سوتینو درمیارم

اره عزیزم نگران نباش ،برای من در حد ترکیدن بود

سوال های مرتبط

مامان زهرا وتودلی مامان زهرا وتودلی هفته هفدهم بارداری