سلام خانومای مشهدی ...کسی میدونه کجا ازمایش اسپرم میگیرن

۳ پاسخ

هم پارسه توی احمدآباد و هم کلینیک ارمغان سمت بعثت اتاق مخصوص داره برای اینکه باهم برید برا گرفتن نمونه. اگه مهمه برات یکی ازین دوتا برو

میگم دوقلو داری

همه آزمایشگاه ها میگیرن

سوال های مرتبط

خدا 🥲♥️🤱🏻👼🏻در انتظار یه نی نی💔 خدا 🥲♥️🤱🏻👼🏻در انتظار یه نی نی💔 قصد بارداری
مامان خدا هرچی بخواد مامان خدا هرچی بخواد هفته سی‌وهفتم بارداری
♡خدایا شکرت♡ ♡خدایا شکرت♡ قصد بارداری