۳ پاسخ

عزیزم حواست به ریتمش باشه .
اگه منظم بشه و فاصله درد ها هی کم و کمتر بشه ممکنه درد زایمان باشه.
اون شکلی شد برو بیمارستان ازت nst میگیرن.
ولی سعی کن استراحت کنی انشاالله با استراحت رفع میشه
بچت اومده پایین ؟ حس می‌کنی بچه رفته باشه پایین ؟

جهت اطمینان ان اس تی بده شاید انقباض باشه

منم همینطورم🥺🥺🤕🤕

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان آرین کوچولو💙 مامان آرین کوچولو💙 هفته سی‌وپنجم بارداری