۴ پاسخ

برو ان اس تی بده

بنظرم بری بیمارستان یه چکاپ کنن بهتره خیالت راحت میشه
اون قسمتی که میگی میشه استخون لگنت یعنی بین بیکینی وزیرشکمت برو بیمارستان نگاه کنن خیالت راحت بشه

انقباضات چندین برابر پریودیه و اینکه به نفس نفس بیفتی

اره احتمالا برو زایشگاه ان اس تی بگیر

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وششم بارداری
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد