برو ان اس تی بده
بنظرم بری بیمارستان یه چکاپ کنن بهتره خیالت راحت میشه
اون قسمتی که میگی میشه استخون لگنت یعنی بین بیکینی وزیرشکمت برو بیمارستان نگاه کنن خیالت راحت بشه
انقباضات چندین برابر پریودیه و اینکه به نفس نفس بیفتی
اره احتمالا برو زایشگاه ان اس تی بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.