ب وقت آزمایش قند🥲❤️
1404/4/16

تصویر
۹ پاسخ

سخت بود ؟

چرا. دوتا ؟

لعنت بهشون😑
من خوردم بعدش سه بار بالا آوردم تا معده ام از این کوفت تمیز بشه😑😑😑

منم پنج دقیقه دیگه مرحله اخر رو بدم و خلاص،من دمیترون خوردم بعدش که بالا نیارم،شکرخدا اوکی بودم،ولی الان سرم گیج میره،بچمم افتاب بالانس میزنه

منم نیم ساعت پیش ۲ تا خوردم

چقد هزینه آزمایشت شد؟

چرا دوتا دادن؟

اوووووووووف دیگ مرحله آخری

چرادوتا

سوال های مرتبط

مامان 𝑨𝒓𝒔𝒂𝒎🩵 مامان 𝑨𝒓𝒔𝒂𝒎🩵 ۹ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو هفته سی‌ام بارداری
مامان رفیق مامان مامان رفیق مامان ۱۰ ماهگی
مامان 🎀نیهان🎀 مامان 🎀نیهان🎀 ۲ ماهگی
مامان جوجوممد🫀💋 مامان جوجوممد🫀💋 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کوروش مامان کوروش ۲ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱ ماهگی
مامان برنا مامان برنا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نویان مامان نویان ۴ ماهگی
مامان آندیا کوچولو مامان آندیا کوچولو ۸ ماهگی