دخترم تب دارع صبونه چی بدم بهش

۲ پاسخ

آب سيب بده بهش انبه و موز خنك بده
اوتميل جو دو سر پرك بده

فرنی درست کن .ظهر هم سوپ رشته با مرغ خوبه براش آبلیمو هم بزن تا اشتهاش باز شه .

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۲ سالگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۷ ماهگی
مامان ماه مامان🌛 مامان ماه مامان🌛 ۲ سالگی
مامان فرنیا مامان فرنیا ۱۴ ماهگی