۲ پاسخ

من داشتم ولی خب خیلی ویار شدید داشتم میگفت بخاطر اونه

تو گهواره نوشته طبیعیه یهو بلند نشو آروم بلند شو
قرص آهن میخوری؟

سوال های مرتبط

مامان دونه قشنگم مامان دونه قشنگم هفته سی‌وهفتم بارداری