سلام هفته ی ٣٢ هستم وزن نی نی ٢١٢٠ هست ..چطوره؟

۱۲ پاسخ

خوبه مال منم همین بود عزیزم

عالیه 👌🏻

چقدر خوبه ماشاالله هزار ماشاالله
فک کنم تا زایمان ۴ کیلو بشه

خودت چند كيلو اضاف كردي؟؟؟؟

ماشالله بهش، اگ سزارینی باشی تا ۳۸۰۰ میره

عالیه تپله ماشاا...

سلام عزیزم چیکار کردین تغذیتون خوب بوده یا ژنتیکه؟

اره خیلیه

عالیه عزیزم

بالاست یکم
مراقبت کن که تا هفته آخر اذیت نشی و زایمان برات راحت باشه

عالیه عزیزم

عالیه ماشاالله ❤️

سوال های مرتبط

مامان نورا و داداشاش مامان نورا و داداشاش ۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۸ ماهگی
مامان راشن و روشا مامان راشن و روشا روزهای ابتدایی تولد