خانما مم اولین سونو چندهفته باید برم

۷ پاسخ

منم گفتم ۹هفته میرم چون یه بار رفتم گفت قلب تشکیل نشده استرس گرفتم گفتم این سری دیر میرم

۸ ...

اصلا زود نرو ۸ هفته برو

8 هفتت کامل شد برو

بزار ۸ هفته برو زود نرو

فهمیدی برو

8هفته واسه قلب

سوال های مرتبط

مامان گیسو، آیسو مامان گیسو، آیسو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان .... مامان .... هفته دوازدهم بارداری
مامان گل پسری مامان گل پسری هفته سی‌ویکم بارداری