مامانا کیا اشتراک گهواره رو خریدن راضی بوید؟؟

۶ پاسخ

من یه ساله خریدم یه سال هم رایگان بهم هدیه داد اما به نظرم چیز خاصی نداره

نسبت به قیمتش اصلا نمی ارزه

من گرفتم ب درد نمیخوره

من یه مدت داشتم بد نبود ولی تموم شد دیگه نخریدم به نظرم نمی ارزه

من یک ماه خریدم راضی بودم تمام شد
امروز بازم میگیرن

من دوبار ی ماهه خریدم بد نبود چیزی ک فکر کنی خیلیییییییییی عالیه نبود

سوال های مرتبط

مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی
مامان نیکی جانم🪻💞🦋 مامان نیکی جانم🪻💞🦋 ۱ سالگی
مامان \(*°‌◆°*)/ مامان \(*°‌◆°*)/ ۱ سالگی
مامان امید زندگی مامان امید زندگی هفته دهم بارداری