۵ پاسخ

من برا جشن دندونیش مادرشوهرم خرید براش عالیهههه ینی ی جا میریم میگم کاش میشد این صندلی غذا رو باخودم بببرم

سلام من خریدم
خیلی راضی ام خوب میشینه

سلام منم خریدم

من خریدم

سلام
من خریدم

سوال های مرتبط

مامان zhivan🐬🫧 مامان zhivan🐬🫧 ۱۲ ماهگی
مامان 𝘉𝘢𝘳𝘥𝘪𝘢👼🏻🍼 مامان 𝘉𝘢𝘳𝘥𝘪𝘢👼🏻🍼 ۱۰ ماهگی