سلام توروخدا جواب بدید خواهش میکنم دختر من الان ۵ ماهو دو هفته اشه، هروقت میگیرم از زیر بغلش که رو پاهاش نگهش دارم همون لحظه زانوهاش خم میشه اصلا وای نمیسته، بچه شما تونست بایسته؟ چیکار کردین؟ دکتر بردین چی گفت؟ من دیروز بردم دکتر گفت دو هفته دیگه صبر کن شش ماهش پر بشه بعد باید ببری متخصص مغز و اعصاب نوار عضله بگیرن
ازچارماهگی زیربغلشو میگیرم وامیسته
من برای واکسن 6 ماهگی که بردمش یه فرم برای رشدش دادن پر کنیم، یکی از سوالاتش این بود که وقتی زیر بغلش رو بگیری میتونه رو پاهاش وایسته یا نه
از سه ماهگی دستاشونو بگیری می ایستن چند ثانیه
🥴من پسرم الان حتی قدم برمیداره ولی نمیذارم درحد یک یا دودیقه
ایستادن منظورت اینه که ولش کنی خودش بایسته؟یا دستاشو بگیری؟
فکر کنم ۸/۹ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.