۸ پاسخ

عسل چرا نباید بدیم؟؟؟
من دوبار داخل غذاش ریختم 🤦‍♀️

منم پسرم هفت ماهه میدم بهش.

من با فرنی چند بار دادم

من شنیدم از ۸ ولی اینجا همه از ۶ میدن. ولی خیلی کم بده چون قندش خیلی بالاست. مثلا هر وعده یه نصفه خرما بسه

من از ۷ دادم، البته ۶ ماهگی ام دو سه بار دادم

شیش ماهگی کم کم باید همه چی بهش بدی همه چی مجازه بجز ادویه جات شکر عسل مرکبات اینا ممنوعه ،ماهی و چیزای کنسروی هم ندی بعداز خوردن فرنی ، کم کم همه چی باید بخورن فقط هرچیز رو باید پنج روز تست کنی که بدونی حساسیت به چی داره

من از 6دادم

من برای کنترل هفت ماهگی پسرم رفتم دکترش گفت میتونی شروع کنی

سوال های مرتبط

مامان عسلچه مامان عسلچه ۱ سالگی
مامان تِکین مامان تِکین ۱ سالگی
مامان امیرحسین👼🏻 مامان امیرحسین👼🏻 ۷ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۱ ماهگی
مامان ܦ̇ܝ̇ܥ‌‌وܦ̈ܙ‌👼 مامان ܦ̇ܝ̇ܥ‌‌وܦ̈ܙ‌👼 ۱۵ ماهگی
مامان عطرین خانوم❤️ مامان عطرین خانوم❤️ ۱۱ ماهگی