عسل چرا نباید بدیم؟؟؟
من دوبار داخل غذاش ریختم 🤦♀️
منم پسرم هفت ماهه میدم بهش.
من با فرنی چند بار دادم
من شنیدم از ۸ ولی اینجا همه از ۶ میدن. ولی خیلی کم بده چون قندش خیلی بالاست. مثلا هر وعده یه نصفه خرما بسه
من از ۷ دادم، البته ۶ ماهگی ام دو سه بار دادم
شیش ماهگی کم کم باید همه چی بهش بدی همه چی مجازه بجز ادویه جات شکر عسل مرکبات اینا ممنوعه ،ماهی و چیزای کنسروی هم ندی بعداز خوردن فرنی ، کم کم همه چی باید بخورن فقط هرچیز رو باید پنج روز تست کنی که بدونی حساسیت به چی داره
من از 6دادم
من برای کنترل هفت ماهگی پسرم رفتم دکترش گفت میتونی شروع کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.