خانما سونو چه مشکلی داره ؟؟؟

تصویر
۳ پاسخ

فکر کنم فتق کشاله ران شده منم شوهرم عمل کرد یکی دوروز اول خیلی اذیت شد اونم به دلیل پمپ خونی بود ک تو بیضش گذاشته بودن اون رو دراوردن دیگه خیلی اذیت نشد دکتر همشرم گفت تا۶ ماه باید زیاد ندوه و چیز سنکینی هم بلند نکنه تا دوباره فتق نشه

ببر پیش دکتر یا بهداشت
منم سونوم مشکل داره منتظرم ببرم پیششون

نبردی پیش دکتر

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندوق خانم مامان فندوق خانم ۳ ماهگی
مامان مامان مسلم مامان مامان مسلم هفته سی‌وپنجم بارداری