مامانا اگع بچه سرما بخوره ناله میکنه و تب میگبره یکم یذفه میکنه

۶ پاسخ

عزیزم میشه گفتگوی خصوصی تو نگاه کنی

من فکر نمیکنم پسرتم به پروتیین گاوی حساسیت داشته باشه آخه اگر داشت از اول مشخص میشد ن بعد شیش ماه

سرما خورده ببرش دکتر

البته با سرفه و عطسه زیاد

ببین اگر از چشمش کثیفی اومد یا مدفوعش سبز بود آبریزش بینی داشت یعنی سرما خورده

میگم یه وقت ازدندوناش نیست

سوال های مرتبط

مامان ✨️فاطمه نورا✨️ مامان ✨️فاطمه نورا✨️ ۱۳ ماهگی