۱۴ پاسخ

چقد منی دختر منم همین جوریه 😭🥲

ژنشونه دیگه
منو همسرم بچگی ریز بودیم
مزاجشون هم گرم و خشکه
فعالیتشون زیاده ماشاءالله کم هم غذا میخورن

من بچه های ریز بیشتر تو دلم میرفتن خوب بخوره مشکلی ندارم
شیر خودمو می‌خورد شیرمم کم بود
تا ۸ ماهگی هیچییی نمیخورررد
تازه تازه یکم میخوره اما سخت پسنده

عههه من فک میکردم فقط دختر منههه

دخترمنم یک‌سالگی همینقدر بود 🥹

دختر منم همینه کم غذا هم هست

۳کیلو

دختر منم یکسالگی8/5بود دیگه هرچی شد انشاءالله سالم باشن

بچه منم ۸کیلو😂هر کاریم میکنم هیچی ب هیچی با زور دارو و شیر ریسورس جونیور شد ۸اگر کم نکرده باشه

هعففففف همچنین دیگه بریدم

https://rubika.ir/joing/IEIBGFFH0UNFDFNABQEEAYYANPCGZEFO

خانما گروه زدیم توروبیکاخوشحال میشم عضو شین تاازتجربه های همدیگه استفاده کنیم

وزن تولدش چند بود؟

دکتر بردی چکاپ یکسالگی دادی

سوال های مرتبط

مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۲ سالگی