۳ پاسخ

عزیزم میتونی بخوابونیش ولی ترجیحا به پهلو که اگه بالا آورد تو گلوش گیر نکنه و اگه خوابوندیش و دیدی زیاد دست و پا میزنه سریع بلندش کن حتما اروغ داره و میخواد بالا بیاره

اگر رفلاکس داره باید بازم نگهش داری

اگه شیر بالا میاره سعی کن ۲۰ دقیقه ای نگهش داری

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتودلی مامان دخترم وتودلی روزهای ابتدایی تولد