چه نوع سرلاکی بگیرم خوبه؟

۱ پاسخ

من هشت غله هرو بیبی میدم راضیم طعم نداره باید خودت با میوه یا خرما یا ... طعم دارکنی اینجوری بچه طعم های مختلف سرلاک رو میخوره

سوال های مرتبط

مامان ایهان قشنگه مامان ایهان قشنگه ۱ سالگی
مامان شادمهرِعزیزم مامان شادمهرِعزیزم ۱۱ ماهگی
مامان رادین👼🏻✨️ مامان رادین👼🏻✨️ ۱۱ ماهگی
مامان فندق👁️🤍 مامان فندق👁️🤍 ۱ سالگی
مامان هانیس جون🐣🧸🤎 مامان هانیس جون🐣🧸🤎 ۱ سالگی