۳ پاسخ

حریره بادوم و گندم

اولش باید با برنج شروع کنی
بعد دبگه روش زده

روی قوطی ها زده سرلاک برنجی و گندمی از پایان هفت ماهگین بنظرم روی قوطی ها میزنه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مهراد و آراد مامان مهراد و آراد ۱ سالگی
مامان ایهان قشنگه مامان ایهان قشنگه ۱ سالگی
مامان شادمهرِعزیزم مامان شادمهرِعزیزم ۱۱ ماهگی