۳ پاسخ

اگ‌نمک نداره رب نداره بده

اره دکتر به من گفت بده بهش

بده برنج و گوشت تو خورشت و بده لوبیا نده اغلب اذیت میگنه

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو مامان شازده کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان سامین مامان سامین ۱۲ ماهگی