۴ پاسخ

من از هشت ماهگی اکثرا غذای سفره میدم مشکلی نداره... البته اگه فلفل و نمک زیاد نداشته باشه

من دوبار دادم😑 فرداهم میخام بزارم بهش میدم بنظرم گوشت و لوبیاهاشو با پلو قاطی کن بده

من که کلا غذای سفره میدم 8روز دیگه 10ماه میشه

نبابا بده چیزی نمیشع

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو مامان شازده کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان سامین مامان سامین ۱۲ ماهگی
مامان معجزه و تو دلی مامان معجزه و تو دلی ۱ سالگی