۶ پاسخ

من پستونک میدم وقتی گشنشه پستونک رو پرت میده

پسره منم اینجوریع شیرخشک کمکی میدم بهش ولی باز سیر نمیشع

وای دختر منم همینطور . اصلا نمیفهمم چقدر بهش شیر بدم همش گشنشه

بذار ب دو ساعت برسه بعد بده چون شیر خوردن زیادش بخاطر میل ب مکیدنه نه گرسنگی

زیاد شیرنده با اینکارت رفلاکسی میشه ،بچه سندروم مکیدن داره بهش پستونک بده

بچه منم همینه تا جایی میخوره که بالا بیاره

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین ۱ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم ۱۳ ماهگی
مامان 💙🩵رایان🩵💙🍼 مامان 💙🩵رایان🩵💙🍼 ۹ ماهگی