سر گیجه دارم‌فک‌کنم‌اینماهم باردار نباشم🥲

۸ پاسخ

چرا زدی هفته۴پ

عزیزم منم زیاد سرگیجه داشتم وباردار بودم

منم چندروزه سرگیجه هستم هیچوقتم قبل پریود سرگیجه نبودم کاش هردومون حامله باشیم

سرگیجه خو یکی از علائم بارداری

منم دارم این ماه ۵ روز مونده

من سرگیجع داشتم حامله شدم

موعدت کی هست ؟

چون هرماه قبل‌پریودی سرگیجه‌میگیره

سوال های مرتبط

مامان سناء مامان سناء ۲ ماهگی
مامان آندیا دخترم مامان آندیا دخترم هفته دوازدهم بارداری
مامان نویان👶🏻💙 مامان نویان👶🏻💙 هفته بیستم بارداری