تو این هفته دل درد خفیف و حس سفت شدن دل طبیعیه؟

۴ پاسخ

تا زایمان دیگ
هفته های آخر بیشتره

منم همین حالاتارو دارم حالا هفتت بره بالاتر بدترم میشه

وای منم خیلی دلدردم احساس میکنم همش ی چیزی دلمو میکشه پایین

بله دیگ ماه آخر همش درد و انقباض هست
اگه طولانی و زیاد بشه باید حتما بری دکتر

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی
مامان هیرا👧🏻 مامان هیرا👧🏻 ۸ ماهگی
مامان آیلین و هلنا مامان آیلین و هلنا ۴ ماهگی
مامان هیراد👶🩵 مامان هیراد👶🩵 ۷ ماهگی
مامان امیرعباس💙 مامان امیرعباس💙 ۶ ماهگی