۳ پاسخ

سونو داپلر واسه چسبندگی وخونرسانیه

من امشب رفتم سونو وزن و رشد دکتر داپلر هم نوشته بود که ۲میلیون ۷۰۰شد منم با رضایت خودم سونو داپلرش رو کنسل کردم شد ۱۲۰۰

من داپلر رفتم ۷۰۰ شد

سوال های مرتبط

مامان مهوا جوجو🐣 مامان مهوا جوجو🐣 ۴ ماهگی