خانومای مشهدی سلفری رو تو کدوم آزمایشگاه انجام دادین؟

۱ پاسخ

من برای آزمایش ان تی رفتم برام ریسک بالا اومد
الان نمیدونم سلفری هم برم همونجا یا برم آفرینش و یا نسل فردا
موندم فقط
نزدیک یک هفته بیشتره که من دارم فکر میکنم😭

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تو دلی🐣🎀 مامان تو دلی🐣🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری