واقعا باید ی بچه ۶ماهه بگه ماما با بابا؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

دیروز میون گریه هاش قشنگ‌گفت مامان
دلم غش رفت واسش

دختر من بابا ماما آوا میگه
ولی بچه ها باهم فرق دارن مقایسه نکن عزیزم ی سریا دیرتر میگن جای نگرانی نیست

اره میگن

پسرمن میگه ماما بابا عَمَه

بَ بَ میگن معمولن

سوال های مرتبط

مامان فینگیلی🧜‍♀️ مامان فینگیلی🧜‍♀️ ۱ سالگی
مامان نور💫💫🤍 مامان نور💫💫🤍 ۷ ماهگی
مامان شاهان و تو دلی مامان شاهان و تو دلی هفته سی‌وپنجم بارداری