۶ پاسخ

پسرم من همش دهنش بابام بابام وقتی گریه میکنه میگه مامان 🙂

دختر من اول بابا رو بهش یاد دادم خیلی دوست داشتم این کلمه رو بگه بعدش هرچی باهاش تمرین کردم بگه ماما نگفت و بجاش عمه رو یاد گرفت الآن دیگه ماما رو میگه کم و بیش

هعییی خواهر😂

دختر من موقعی که خوشحاله مشکلی نداره همش میگه بابا
وقتی خوابش میاد یا شیر میخواد یا ناراحته میگه ماما

خب چون اسونتره ربطی به دوس داشتن نداره
به نظر من پسر قوت قلب مادره😍

ای جانم دقیقا پسرمنم هی میگ بابا
گاهنم میگ ماما
دلی خب چون ب از م اسونه بخاطره اونه عزیزم

سوال های مرتبط