۵ پاسخ

خداحفظشون کنه

خوبه اگه خودم نگم دوقلوعه کسی نمیفهمه از رو سایز شکم

قبل بارداریم ۶۷ بودم الان ۷۵ ام

نه چ خطری میگفت سمت راستیه سرش پایین تره سمت چپیه بالا تره.. از لحاظ دنیا اومدن هم راستیه زودتر دنیا میاد

برا من تا ۲۵ هفته یکی سفالیک بود یکی بریچ دیروز ۳۰هفته سونو بودم هردو سفالیک بودن

سوال های مرتبط

مامان کوچولو بچه🤰🏼 مامان کوچولو بچه🤰🏼 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان علی کوچولو🐣 مامان علی کوچولو🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد