۴ پاسخ

دکتر حتما باید بنویسه ولی هزینش آزاده

اگر تکمیلی داری به دکتر بگو بنویسه تکمیلی میده اگر نه که هیچی

من ازاد داذم

دکتر باید بنویسه

سوال های مرتبط

مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وششم بارداری
مامان یه نینی وتودلی مامان یه نینی وتودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فرهان🩵نیهان🩷 مامان فرهان🩵نیهان🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فاطمه.علی مامان فاطمه.علی هفته بیست‌وچهارم بارداری