۵ پاسخ

من پرسیدم گفتن از ماههای اولش باید اعلام کنید مثلا یه ماهه

فکر کنم برای بچه های کم وزن هستش که رشدشون خوب نیست

اره میدن ولی شرایطش سخته

ما از اون شانس ها نداریم ک بهمون بدن

آره به بچه هایی که کلا از اول شیر مادر نمیخورن شیر خشک دولتی میدن

سوال های مرتبط

مامان فسقل مامان فسقل ۸ ماهگی