۹ پاسخ

۱۰تا

پس چرا تهرانِ خرابشده سهمیه بچه هارو ۸تا میده😒

10تا سهمیه دارن
هرچند که امروز دخترم شیرنداشت رفتم بگیرم آزاد داد گفت سیستم عا قطعه

10هرماه میدن سهمیه ای دونه ای 175میگیرم بیومیل پلاس

۱۰تاعزیزم

ده تا اپتامیل میشه دونه ۱۶۰

۱۰ تا

10تا میدن

۸ عدد

سوال های مرتبط

مامان سونیا💗🦋 مامان سونیا💗🦋 ۱۴ ماهگی